13 תשובות
לא!
בסופו של דבר משךמים לך על זה שאת שומרת על ילדים, להירדם זה כמו לעשות הפסקה מהעבודה
בעיקרון לא
התפקיד של בייביסטיר זה לשמור על הילד.
ואי אפשר לשמןר עך הילד כשישנים
מה לא
בטח
מי שאומר שלא לא מבין בזה
אני עושה ביביסיטר מגיל 12
ואני מתכוונת כמובן כשהילד ישן
בעיקרון לא, אבל אם קורה שנרדמת לכמה דקות אז לא נורא. אבל עדיף שלא, צריך להיות בפוקוס על הילדים
^^
זה שעושים את זה לא הופך אץ זה לבסדר
שואל השאלה:
אני מתכוונת מאוחר בלילה אני אמורה להיות פה עד אחת
ומה נראה לכם שההורים שלו נשארים ערים כל הלילה כדי לשמור עליו?
כשהילד ישן אין בעיה לישון
^^
זה לא אותו דבר, ההורים משלמים לה כדי שתשמור על הילד למספר שעות. אי אפשר לשמור על הילד שאת ישנה, וזה לא נכון להגיד שאם ההורים הולכים לישון גם היא יכולה כי זה לא אותו דבר.