14 תשובות
שלח לה הודעה העולם לא יקרוס
הגיוני נפגדתם
הלוואי והיה לי...
אנונימי
אבל כנראה שזה לטובה ועם הזמן יהיה יותר קל
שואל השאלה:
הלוואי אבל לשלוח לה הודעה לא יעשה לי טוב ולה בטוח לא
אנונימי
גם זה יעבור
זמן מרפא את הכל ואם לא את הכל אז את הרוב וגם זה יעבור
שואל השאלה:
כי נפרדנו מסיבה מסוימת ואני באמת חושב שזה הדבר הנכון עבורנו אבל אני משתגע היינו כלכך הרבה זמן ביחד זה קשה
אנונימי
אתה לא יכול לדעת בוודאות אם זה יעשה לכם לא טוב, יכול להיות שהיא מרגישה כמוך, ויכול להיות שלא אם תשלח תוכל להבין ואם היא לא אז זה יעזור לך לשחרר
מקווה שעזרתי:)
לפני כמה זמן נפרדתם?
מה קרה?
שואל השאלה:
כי הייתי פוגע בה מאוד וזה היה לי קשה
אנונימי
אתה ממש אוהב אותה עדיין
לפי מה שאני מבינה
אז למה נפרדתם??
אנונימית
תדבר איתה אין לך מה להפסיד
אם היא חושבת עליך גם? אז זה יעשה לשניכם טוב
זמן שעובר לא חוזר
תגיד בערך למה נפרדתם שנדע ונוכל לעזור
אנונימית