4 תשובות
אם קר לך בגלל המזגן או משהו לחלק מהאנשים הם בולטןת
הכול טוב!
יש שינויים בגוף בגיל ההתבגרות, זה טבעי...
מגירוי לפעמים. (כשנוגעים בהם, זה לאו דווקא מחרמנות זה יכול להיות גירוי).
זה יכול להיות גיל ההתבגרות, שינויים בגוף