8 תשובות
כן זה בסדר
כן יוצא לי מלא לעשות את זה לא חושבת שיש בזה בעיה
אנונימית
כן. ואולי לפני האיפור אל תעשי ותעשי רק קרמים בלי לשטוף את הפנים
אומרים לא לעשות שיגרות טיפוח יותר מפעמיים ביום אבל אם זה חריג ואת לא תמיד עושה ככה נראלי זה בסדר
אל תשטפי את הפנים עם סבון לפני שאת יוצאת כי זה מייבש ואל תשימי חומצות ודברים כאלו שימי רק קרם לחות ואולי עוד משהו קטן
למה בנות
מה בנים לא מתאפרים לבנים שאין שגרת טיפוח?
מה בנים לא מתאפרים לבנים שאין שגרת טיפוח?
אנונימית
מתרוצה אמאלה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתה ^
אני מתה ^
אנונימית