4 תשובות
לדעתי יהיה סבבה
אני חושבת שבסוף תיהיה מלחמה
להפך. ביבי אומר שאם יהיה הסכם גרעיני אז הוא יתקוף
לא יהיה סבבה!, עשינו כבר איתם והם ממשיכים