3 תשובות
דינוזאורים. סתם זה נדוש וחפור. לתקופת ההשכלה שהתחילו להיות פילוסופים.
אני אהבתי את 1800 בערך, התקופה של מארי אנטואנט, אהבתי את העיצוב שם, של הפנים, של השמלות איך שהתלבשו, איך שהארמונות והגנים עוצבו היה ממש יפה לדעתי
לילדות... שהכל היה תמים אז..
אנונימי
באותו הנושא: