6 תשובות
אל תעשי את זה זה לא יפה בכלל
שואל השאלה:
למה זה לא יפה? כי בתכלס אלו החיים שלי ואין לי שום כוונה לפגוע בו ובגלל שאנחנו באותה השכבה יש לנו את אותם החברים.
אנונימית
תחשבי שזה היה הפוך והאקס היה יוצא עם החברה הכי טובה שלך מה היית עושה אז?
אנונימית
אני מבינה את הרצון אבל תחשבי טוב לפני שאת פועלת
אנונימית
נראה לי חכי לאם זה יהיה רציני
כמה זמן את והאקס הייתם ביחד?
יש המון בנים, למה דווקא החבר הכי טוב שלו? זה מעשה לא מכבד, תחשבי שהאקס שלך ייצא עם חברה הכי טובה שלך לא היית רוצה בזה אני מאמין לא?