5 תשובות
אני אתמוך ואעזור ככל שאני אוכל
יש פעמים אבל שהלחץ מזה שצריך לתמוך זה פשוט יותר מידי, ואז כן אפשר להפרד, אבל אם סתם מגלים ממש לא, לא משאירים אותו לבד דווקא עכשיו
יש פעמים אבל שהלחץ מזה שצריך לתמוך זה פשוט יותר מידי, ואז כן אפשר להפרד, אבל אם סתם מגלים ממש לא, לא משאירים אותו לבד דווקא עכשיו
אעזור בכל מה שצריך
לא מה פתאום
מה פתאום
הייתי עושה את הכי טוב שלי כדי לעזור לו
הייתי עושה את הכי טוב שלי כדי לעזור לו
לא נפרדת ממש לא , תומכת בו ועוזרת לו
באותו הנושא: