6 תשובות
מתי שבא לך, זה לא משנה בכלל, ישלמו לך על כמה שעבדת ביום המשכורת
מתי שאתה רוצה
רק לאחר שנה של עבודה בערך או שאם חתמת על הסכמי עבודה ליפני
אתה צריך לדווח למנהל שבוע או חודש ליפני
מתי שבא לך (אלא אם חתמת מראש עם פרק זמן מסוים)
מכירה כמה אנשים שהתחילו לעבוד במקום מסוים והתפטרו אחרי יום-יומיים חחח
מתי שאתה רוצה