8 תשובות
כי אולי למנוע פרקינסון או משבו
לקיחת הטלפון שואפת ליצור חוויה סוחפת וממוקדת יותר לקהל.
בעידן הדיגיטלי של היום, סמארטפונים יכולים להיות מקור משמעותי להסחת דעת. על ידי איסוף טלפונים לפני ההופעה, המארגנים שואפים למזער הפרעות שנגרמות מצלצולים, הודעות טקסט, התראות של מדיה חברתית או אנשים שמתפתים לבדוק את הטלפונים שלהם במהלך ההופעה. זה עוזר לשמור על אווירה מרוכזת יותר וללא השפעות.
בנוסף;
יש הופעות מסוימות, שלוקחים טלפונים בגלל חומר שלא פורסם, או מוגן בזכויות יוצרים, בעצם, לקיחת הטלפונים מונעת הקלטה בלתי מורשית, צילום או דליפה של תוכן שעלול לפגוע בשלמות הביצועים או להפר זכויות קניין רוחני.
בטח זכויות יוצרים או משהו כזה
שלא יצלמו
יכול להיות כמה סיבות אולי שמי של קנה כרטיס שלא יוכל לראות, אולי שלא יצלמו וזה יפריע לזמר, אולי שלא יהיו בטלפון בזמן ההופעה? וואלה לא יודעת חוץ מזה לא עולה לי עןד משהו
שואל השאלה:
התכוונתי שברוב ההופעות בחול לוקחים לקהל את הטלפון באופן זמני כמובן, אז מאיזה סיבה עושים את זה?
אנונימית
אשכרה??
לא שמעתי על דבר כזה.
אולי כדי שלא יצלמו ויפיצו
יש כאלו שרוצים שכאילו הקהל לא יהיה תקוע בטלפון וזה ושיותר יהנה מהחוויה ויש כאלו שזה כזה מופע פרטי וזה אז אסור לצלם לא יודעת למה