7 תשובות
אני יפה כאילו יש לי תווי פנים יפות ואני רזה אבל אני מאוד רחבה ורק בגלל זה אני שונאת את איך שאני נראית...
אנונימי
בין בסדר ללא משהו
מה אבל למה אנשים עושים מינוס?! אני אמרתי את ההאמת מה כל כך קשה לשמוע את האמת?! מקנאים?!
אנונימית
סבבה לגמרי.. חמוד מאוד!
יפה מאוד ^^ אם לא הייתי.. אז גם לא הייתי דוגמנית. חח
אנונימי
לא משהו...
מכוערת