8 תשובות
כן
אין תעודות לתיכוניסטים
אין תעודות לתיכוניסטים
כןן אין לי פאיקנד תעודה די
שואל השאלה:
לא מספיק כל השביתות והעיצומים עכשיו גם אין תעודה אז אין טעם לבוא מחר
לא מספיק כל השביתות והעיצומים עכשיו גם אין תעודה אז אין טעם לבוא מחר
אנונימית
חדמש
חופש גדול שמח
חופש גדול שמח
כן
לנו אמרו שאסור להם להביא לנו פיזית את התעודה אבל יתנו לנו לראות ולצלם אותה
הם מגעילים ברמות אנחנו לא מעניינים אותם וזה דוחה איכס וכן אין תעודות
שואל השאלה:
ממש ככה^
ממש ככה^
אנונימית
באותו הנושא: