8 תשובות
אנשים ימותו (:
לדעתי התוצאות ייקרבו את העולם עוד יותר למלחמת עולם שלישית וגם רוסיה תיהיה מעורבת נגדנו
אממ יהיה פה כאוס אדיר ומלא הרוגים משהו שישראל לא ראתה בחיים
נותקף מ5 מדינות פלוס עזה
^^ אחת התשובות הכי לא חכמה שראיתי עם רוסיה תתערב ארה"ב תכנס למערכה הזאת וגם רוסיה לא תתערב מתקיפות של עצמה היא תתן ציוד לא לשכוח שהטייסים של איראן לא מיומנים כמו שלנו ומלחמה מול איראן זה לא אפשרי כי אין להפ טווח טיסה לפה אל תהיו מטומטמים ותגידו שטויות לאנשים קיצר מלחמה שתחשב לקשה זה מול חיזבאלה את לבנון וסוריה אני לא מחשיב כי תקיפה משתי החזיתות האלה לא תראו ועזה תתקוף זה הכל עזה גם קשה להחשיב כי הם עוד סתם ארגון טרור
התכוונתי שרוסיה תתערב בשליחת נשק כמו שאיראן שולחת להם מל"טים וואי.. בדומה למלחמות קודמות יש לזכור שגם תקיפות שלנו בסוריה הם בעייתיות בעיני הרוסים ..
נותקף מהמדינות לבנון סוריה איראן עיראק תימן ועזה(לא מדינה אבל חזית) בטח שצריך להחשיב את עזה כי ישראל תצטרך להתמודד עם כל זה בבת אחד וזה אתגר לא פשוט.. כמובן שיש אפשרות שישראל תפלוש ללבנון והם ייפלשו לפה וינסו לחטוף חיילים כמו שהם מתרגלים שנים
אני לא מבינה מה אמרת^
נגיד לאחרונה רוסיה שלחה נשק גרעיני לבלארוס לך תדע
וגם במלחמת יום כיפור נראלי הסובייטים מרוסיה רצו לפלוש לחיפה אבל זה נבלם לא הרבה יודעים את זה חבל
מה הקשר תימן אמאלה פיפיי
ללבנון יש אולי 1000 טילים סוריה עוד לה התאוששה מהמלחמת אזרחים שלה אז הדבר האחרון שהיא תרצה זה להכנס איתנו למערכה
חיים שלי חברה של אח שלי קצינה בחמל ואני יודע יותר דברים מסגני אלוף
החותים בתימן מכיר?
צר לי שאתה חושב ככה חיזבאללה נמצא בלבנון ובסוריה והם יכולים לשגר אלפי טילים ביום
אף אחד לא שואל את סוריה ברגע שיש מלחמה רב זירתית היא מידתית נכנסת בהוראת איראן
אתה לא יודע שחיזבאללה מתחמשת בלבנון מאז 2006 וישראל לא עושה כלום
למה אתה מתכווח איתי שרי הביטחון וכל הבכירים כל הזמן אומרים את זה לא הבנתי אין לי כוח
זה חבל שאתה לא בודק אפילו למה לחשוב שאני ממציאה כל מה שאמרתי הוא מבוסס וידוע