4 תשובות
רב סוכר זה צירוף של כמה חדי סוכר..
חד סוכר כשמו כן הוא- חד מולקולת סוכר, כלומר הוא מורכב ממולקולה אחת של סוכר
דו סוכר- שתי מולקולות של סוכר
ורב סוכר זה שלוש מולוקולות ויותר.
ודו סוכר בהשוואה לחד סוכר הם גדולים אבל רב סוכר הרבה יותר משניהם
דו סוכר- שתי מולקולות של סוכר
ורב סוכר זה שלוש מולוקולות ויותר.
ודו סוכר בהשוואה לחד סוכר הם גדולים אבל רב סוכר הרבה יותר משניהם
אתה בטוח שחד סוכר ודו סוכר הם גדולים יחסית?
אם כן אז תכתוב שהרב סוכר יותר גדול משניהם.
אה רגע בעצם
הדו סוכר גדול מהחד סוכר, והרב סוכר גדול משניהם.
אם כן אז תכתוב שהרב סוכר יותר גדול משניהם.
אה רגע בעצם
הדו סוכר גדול מהחד סוכר, והרב סוכר גדול משניהם.
שואל השאלה:
אז מה לכתוב?
אז מה לכתוב?
באותו הנושא: