57 תשובות
למה שתענה לה ככה?
עדיף שלא תענה
למה שתרצה לעשות זאת?
ותלוי למה אתה עונה (ל בשווא)
אנונימית
שואל השאלה:
מגיע לה, שאלתי תעני על השאלה או יום טוב
אנונימי
נראה שאתה דווקא די טוב בלענות מגעיל, אתה לא צריך את העזרה שלנו
אנונימית
למה שתעשה את זה
שואל השאלה:
תראי, אני גם יכול להיות ממש נחמד הכל תלוי אבל לא צריך להגן על בן אדם שאתם לא יודעים עליו כלום וככה גם עליי, אני שאלתי שאלה והייתי שמח שיענו לי עליה.
אנונימי
שואל השאלה:
כנראה שאני לא אענה לה בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
אם את אומרת כנראה שאת יודעת אבל למה מלכתחילה לכתוב פה משהו בלי לענות כל השאלה
אנונימי
לא לכתוב יותר מידי, מילה או שתים בלי התלהבות
אנונימית
אני חושבת שלענות בצורה כזאת היא הורסת את הכבוד העצמי שלך
עדיף לסננן.
אנונימית
לדעתי עדיף שלא אבל אם אז..

כן בסדר בטח טוב
אוקיי, נו־ו?
^^ וואו ככ.
מה היא כבר עשתה לך שתענה לה ככה?
"אוקי"
"טוב"
"טןב"
"מה את רוצה"
"ח(6-8 ח) לא שאלתי אבל"
"מה"
"מה אכפת לי"
"חח"
אנונימית
לא נראה לי יעניין אותה
טוב
מה את רוצה
חח
לסנן פשוט או לכתוב טוב, או אימוגי לייק
לסנן?
ביי ילדה
תענה בלי רגש בכלל והודעה קצרה
אנונימית
טוב איי
אתה בן אדם מגעיל
לא מכבד לענות ככה, אל אם אתה לא מעוניינן בה או משהו פשוט תגיד לה, ועם היא עשתה לך משהו-תתעלם, תצא גבר לא ילד
מה היא כתבה?
לפי זה תענה יבש

מה קורה? בסדר
מה איתך? בסדר
מה אתה עושה היום? אני עסוק
ראית שקרה בלה בלה שמעת על בלה בלה? לא
פשוט תענה במילה "עסוק"
אנונימית
אל תענה בכלל לא צריך בכלל שתישאר בדיכאון שלה
הדבר הכי פוגע זה פשוט לא לענות
זה גם ברוב המקרים הדבר הנכון
תלוי מה היא כתבה לך
חברה מה אתם שופטים אותו
מה אם היא בגדה בו? מה אם היא זבל של בן אדם?
אפשר להתייפייף כמה שרוצים ולהגיד "אל תרד לרמה שלה" אבל אתם לא יודעים מה הסיטואציה

מצד שני יש מצב שהוא סתם יוצא חרא אלייה בלי שום סיבה שזה לא קול!

קיצר זה ממש תלוי בנסיבות ומה ההודעה שהיא שלחה
עדיף לא לענות....
השאלה מה היא כתבה לפני זה אחי
שמע מה אתה ילד כאפות? למה שתעשה את זה תענה מה שתגידי או אל תחפרי זהו
"טוב."
"?" זה הדבר הכי יבש פוגעני וחסר מאמץ שיש חחח
לא לענות, שתתענה עם עצמה
no answer is an answer
לדעתי "?" זה יותר אכזרי. זה פשוט לתת לבנאדם מלא תשובות בו זמנית, גם לומר "אתה לא שווה תגובה", גם לומר "מה אתה רוצה יטמבל", גם "בחיאת תעזוב אותי" ובלי מילים. הכי אכזרי שיש.
תגידי לה "חיים שלי אני אוהבת אותך כל כך, אני רוצה להתחתן איתך"
אנונימית
אם בחורה הייתה שואלת את זה היו כאלה שהיו עונות לה.
אז אני אהיה הבן אדם הזה פה:
תענה לה פשוט "סבבה" "טוב" ובסוף "מה את רוצה"
לכתוב לה טוב
מישהו כאן רוצה להיות קצת ביצ'ית
טוב או אוקיי
למה אתם לא חושבים לרגע
אןלי האישה הזאתי פגע בו
למה ישר לצאת עליו
אני מבינה והכל למה אתם עונים ככה כי זה נשמע שהוא סתם רוצה לענות לה ככה
אבל למשל תחשבו לשניה למה הןא אמר את זה



לשאלה: אני מעדיפה לך לא לענות אתה לא צריך את הריב הזה אתה יותר טוב מזה
"טוב"
חיים עם התנהגות כמו שלך אתה לא צריך את העצות שלנו בכלל
אני חושב שאנשים שאלו אותך "מה היא אמרה?" לא בכדי לבקר ולשפוט אותך.

רוב האנשים לא נעימים ומתנהגים בצורה דוחה. אני בטוח ביניהם...

לכן צריך לדעת מה היא אמרה לך, כדי שנתאים את הסגנון לרוח הדברים הנאמרים.
אימוג'י של כלב ים/קקי מחייך/גולגולת

אבל רק אימוג'י בלי מילים
זאת אקסית/מורה שנדע מה הסטטוס ומה לכתוב
אנונימית
טןב את צודקת
או כזה
אוקי הכל טוב מאמי
תהיי עצמך :) נשמע מהשאלה שאת בן אדם נורא נחמד עם קישורים לדברים כאלה
למה לעשות דבר כזה מזה נותן לך
אל תרשום הרבה ותראה שאתה מתלהב, פשוט תגיד על הכל טוב ואל תתייחס למה שהיא אומרת