10 תשובות
שצ
כן ממש מבאס
שואל השאלה:
זה פשוט לא הוגן, אני לא מבינה, הם עד כדי כך רוצים להראות לנו שהם לא שמים עלינו?? עלאק איכפת לנו, הם דור העתיד, חשוב לנו לחנך אותם, שטויות!
אנונימית
שואל השאלה:
כלום, פשוט כלום
אנונימית
אני סיימתי לפניי שנתיים ולא קיבלתי תעודה
^^כבר חצי שנה לא נותנים ציונים על מבחנים
שואל השאלה:
הם אומרים שאין מה לעשות, המורים עושים מה שאומרים להם כמו שפוטים, למה שיהיה להם איכפת, העיקר שהם מקבלים כסף
אנונימית
כן זה פשוט נוראי אני קמה לפארש כל העבודה שעשיתי לפארש זה כלכך מאכזב
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל העיצומים של המורים
אנונימית