התחברות הרשמה

סיאט איביזה מי שמבין כנסי

בכל דגמי הסיאט fr ובכללי איביזות החדשות יש גיר רובוטי
והדעה הרווחת על הגיר הזה זה להתרחק כמו מאש!!
ממש מוגזם, אפילו אין מחלוקת בדעות םשוט כןלם אומרים לא לקנות
הבנתי שזה ממש גרוע ובמיוחד שאני נהגת חדשה ואני ממש רוצכ את הדגם החדש של הסיאט 2023
מה לעשות ? זה ממש מורגש שזה לא גיר אוטומט?
ואם כן איך זה מסביר את זה שהסיאט נמכרת בטירוף וזה רכב עם שוק מטורף
20 ביוני 2023, 16:04
סיאטרכבקניית רכבאיביזהרשיון נהיגה    
2 תשובות
ערבים
מ
מר. אדון
זה לא רובוטי אם אני לא טועה זה גיר כפול מצמדים
שזה סבבה

אם כתוב שזה רובוטי אז באמת עדיף להתרחק
אנונימי
באותו הנושא:
האם סיאט איביזה אוטומט 2015 זולל הרבה דלק ? איך מבחינת הצריכה שלו (לבעלי סיאט איביזה)
מה אומרים על סיאט איביזה?
סיאט איביזה או סיאט לאון
אזה רכב יותר טוב סיאט איביזה או סיאט לאון?
סיאט איביזה 2023 מי שמבין כנסו
למי שמבין במכוניות כמה עולה האוטו סיאט איביזה חדש לא יד שנייה
סיאט לאון & סיאט איביזה?
מאזדה 2 (2018) VS סיאט איביזה (2018) מי יותר יפה לדעתכם?
איך האוטו סיאט איביזה לרכב ראשון?
כדאי לקנות סיאט איביזה?
סיאט איביזה נחשב לאוטו של ערסים/עבריינים?