8 תשובות
מה יש לחשוב?
נוראי שאנחנו נמצאים במציאות כזו
שולחת את תנחומיי למשפחות ומצטערת בשבילהם כל כך.
מוות כואב ואיטי למחבלים רק ככה הם יבינו!!!
עצוב מאוד
נוראי אני שולחת את תנחומיי למשפחות הנרצחים!
מזעזע
פשוט נורא
שואל השאלה:
^אהה כי יש לך ביו די אנטישמי...
שואל השאלה:
^אבל אתה בעד רצח יהודים לא?