8 תשובות
מה יש לחשוב?
נוראי שאנחנו נמצאים במציאות כזו
נוראי שאנחנו נמצאים במציאות כזו
שולחת את תנחומיי למשפחות ומצטערת בשבילהם כל כך.
מוות כואב ואיטי למחבלים רק ככה הם יבינו!!!
מוות כואב ואיטי למחבלים רק ככה הם יבינו!!!
עצוב מאוד
נוראי אני שולחת את תנחומיי למשפחות הנרצחים!
עצוב ככ..
מזעזע
פשוט נורא
פשוט נורא
שואל השאלה:
^אהה כי יש לך ביו די אנטישמי...
^אהה כי יש לך ביו די אנטישמי...
שואל השאלה:
^אבל אתה בעד רצח יהודים לא?
^אבל אתה בעד רצח יהודים לא?
באותו הנושא: