4 תשובות
תראי טכנית את לא תפסידי כלום, אם את רוצה וזה לא פוגע לך בבריאות הנפשית לכי על זה
בכל מקרה זה ציון מצויין ואת עושה עבודה מצויינת
תעשי
את לא תפסידי מזה כלום
גם אם תקבלי נמוך יותר - תמיד לוקחים את הגבוה
זה הטוב מביניהם
פאקק איךך
סתם אבל כן כדאי למה לא