26 תשובות
אנחנו לא יודעים כלום אבל יש על זה מאמר יפה
פרעה לכאורה ה שלח אותי הרי בני ישראל היו אמרים להיות במצרים
והתשובה היא שפרעה נהנה מזה והעביד אותם יותר מדי וכו וכו
אז אני משער שגם בשואה היה משהו דומה
פרעה לכאורה ה שלח אותי הרי בני ישראל היו אמרים להיות במצרים
והתשובה היא שפרעה נהנה מזה והעביד אותם יותר מדי וכו וכו
אז אני משער שגם בשואה היה משהו דומה
אנונימי
אני מאמינה שזו אחת מהסיבות.
אבל יהיו הרבה שלא יסכימו איתך.
v מסכימה עם התגובה שמתחתיי
אבל יהיו הרבה שלא יסכימו איתך.
v מסכימה עם התגובה שמתחתיי
שליח מבחירה, לא בעל כרחו. לכן כן מיגע לו עונש.
אנונימי
אין שליח לדבר עבירה לכן מגיע לו עונש
אם ה אמר לו זה שליח לדבר מצווה ולכן בשואה הוא לא עשה את מה שה רצה לכן אני מניח שהוא עכשיו איפה שהוא בגהינום
אנונימי
אלוקים לא יצר את השואה.
הנאצים יצרו אותה.
הנאצים יצרו אותה.
אלוקים לא 'שלח' את היטלר אלא הסיר את ההשגחה מהעם, וברגע שאין השגחה כוחות הסיטרא אחרא יכולים לפעול - והיטלר שליחם
שואל השאלה:
רגע אז הוא הסיר השגחה איך אנחנו יודעים שהוא החזיר אותה ולא שפשוט ניצלנו בזכות מאמץ ועבודה של ארצות הברית, ברית המועצות ואנגליה?
רגע אז הוא הסיר השגחה איך אנחנו יודעים שהוא החזיר אותה ולא שפשוט ניצלנו בזכות מאמץ ועבודה של ארצות הברית, ברית המועצות ואנגליה?
אנונימי
אלוקים לא הסיר את ההשגחה מהעם הוא רק נתן עונש על עבירות שעשו זה היה גזירה משמים השואה ואחרי כמה שנים היא נגמרה
אלוקים תכנן את כל התסריט של העולם הזה, מה שאומר שמבחינה מסוימת היטלר הוא אכן שליח של אלוקים. אבל, מי שמכיר את הסיפור עם 'נירון קיסר', יודע ש 'מגלגלים זכות על ידי זכאי, וחובה על ידי חייב', ובסופו של דבר, אלוקים מתנקם בשליחים לרעה...
שואל השאלה:
אבל אם אלוהים גרם להיטלר לעשות הכל אז למה שהוא ילך לגיהינום?
אבל אם אלוהים גרם להיטלר לעשות הכל אז למה שהוא ילך לגיהינום?
אנונימי
^^^^בששת הימים לא זכור לי שארצות הברית קיימו אחת מההבטחות שנתנו בשפע
שואל השאלה:
מדינת ישראל לא הספיקה לך?
תמיכה בנו במלחמות שלנו לא הספיקה לך?
מדינת ישראל לא הספיקה לך?
תמיכה בנו במלחמות שלנו לא הספיקה לך?
אנונימי
מדינת ישראל הקטנה עם שליש מטוסים וכלום טנקים, שברצף של 5 ניסים שכל אחד מהם כמעט לא אפשרי המלחמה הוכרעה למעשה ב6 דקות, כשלישראל אולי 3 2 הרוגים?
כל מי שלמד על המלחמה יודע שאין פה שום אפשרות על דרך הטבע לנצח. תקרא את הספר 'מגילת ששת הימים שמסביר על המלחמה.
כל מי שלמד על המלחמה יודע שאין פה שום אפשרות על דרך הטבע לנצח. תקרא את הספר 'מגילת ששת הימים שמסביר על המלחמה.
שואל השאלה:
האם באמת למדת על המלחמה?
כי מעולם לא ראיתי הודעה כל כך מט!מטמת
אולי 2 3 הרוגים? תלמד מה המספר האמיתי (באזור ה800)
ואז יש את האזרחים שנפגעו ונהרגו
ולא היה שום נס היו לנו מלא יתרונות עליהם שגרמו לזה
האם באמת למדת על המלחמה?
כי מעולם לא ראיתי הודעה כל כך מט!מטמת
אולי 2 3 הרוגים? תלמד מה המספר האמיתי (באזור ה800)
ואז יש את האזרחים שנפגעו ונהרגו
ולא היה שום נס היו לנו מלא יתרונות עליהם שגרמו לזה
אנונימי
אם מלחמת ששת הימים נצחנו רק בגלל ישראל אז איך אתה יכול להסביר שבמלחמת יום הכיפורים היה לנו כאלה הפסדים לפי ההיגיון היינו צריכים לנצח עוד יותר מאשר מלחמת ששת הימים? התשובה היא שבמלחמת ששת הימים נצחנו בעזרת השם וברגע שבני אדם אמרו שנצחנו בזכות עצמנו ולא בזכות השם השם הביא עלינו את מלחמת יום הכיפורים והראה לנו עד כמה אנחנו מוצלחים בשביל לנצח במלחמה ואחרי מלחמת יום הכיפורים אנשים באמת חזרו בתשובה
שואל השאלה:
כי תקפו אותנו ביום כיפור כך שתא היינו מוכנים
ובניגוד למלחמת ששת הימים לא ציפינו לזה
ועכשיו אנשים חוזרים בשאלה יותר מתמיד אנחנו צריכים לצפות למשהו?
כי תקפו אותנו ביום כיפור כך שתא היינו מוכנים
ובניגוד למלחמת ששת הימים לא ציפינו לזה
ועכשיו אנשים חוזרים בשאלה יותר מתמיד אנחנו צריכים לצפות למשהו?
אנונימי
שואל השאלה:
רק טוב בחיים אתה האחד שצריך להעמיק בפרטים של המלחמה הצבא של רוסיה הוא אחד מהחזקים בעולם ואוקראינה מחזיקה מעמד
לישראל היה ציוד טוב ומתקדם יותר משלהם והמספרי חיילים היו שווים. הסיכוי של אוקראינה לנצח נמוך מאוד ושלנו היה הרבה יותר גבוהה בעיקר בזכות תמיכה ממדינות אחרות
הצבא שלהם היה יותר חזק אבל הם שלחו רק חצי ממנו
ואוקראינה בעמדת נחיתות מול רוסיה ועדיין נחזיקה מעמד
רק טוב בחיים אתה האחד שצריך להעמיק בפרטים של המלחמה הצבא של רוסיה הוא אחד מהחזקים בעולם ואוקראינה מחזיקה מעמד
לישראל היה ציוד טוב ומתקדם יותר משלהם והמספרי חיילים היו שווים. הסיכוי של אוקראינה לנצח נמוך מאוד ושלנו היה הרבה יותר גבוהה בעיקר בזכות תמיכה ממדינות אחרות
הצבא שלהם היה יותר חזק אבל הם שלחו רק חצי ממנו
ואוקראינה בעמדת נחיתות מול רוסיה ועדיין נחזיקה מעמד
אנונימי
שואל השאלה:
תקרא את הנותנים של המלחמות ותראה כמה הגיון המצב יוצר
תקרא את הנותנים של המלחמות ותראה כמה הגיון המצב יוצר
אנונימי
רק טוב בחיים בבקשה תקרא את הנתונים של שתי המלחמות ותראה שלא קרה לנו שום נס
האמת היא שאתם צודקים חלקית בשתי המלחמות קרו ניסים בשתי המלחמות לא היה סיכוי לנצח וחוץ מזה שבאוקראינה רוסיה עדיין מחזיקה חלק משטחה והמלחמה עדיין בעיצומה אחרי יותר משנה ובמלחמת ששת הימים תוך שש ימים גמרנו להלחם והגדלנו פי שלוש את השטח של המדינה שלנו עם כל הנתונים הגרועים 264,000 חיילים מול 567,000 2504 טנקים מול 800 ועוד נתונים גרועים אמנם לאוקראינה יש נתונים יותר גרועים אבל היא לא נצחה לגמרי ובטח לא כבשה חלק מהשטח של רוסיה
שואל השאלה:
אתה טועה היה להם 576000 חיילים אבל הם שלחו רק 200000 למלחמה
אתה טועה היה להם 576000 חיילים אבל הם שלחו רק 200000 למלחמה
אנונימי
בדיוק זה שהיו להם 567000 חיילים לא אומר שהם שלחו את כולם ואם תקרא על זה אתה תראה את היתרונות והאסטרטגיות שהיו לנו שגרמו לניצחון המדהים הזה
אם תעמיק בפרטי המלחמה, תראה בעין שמשהו כאן לא הגיוני, לדוגמא בא ניקח את מלחמת רוסיה אוקראינה: בוא ננסה להשוות את אוקראינה לישראל. אוקראינה - ציוד מתקדם עם תחמושת מערבית הכי מתקדמת, ישראל - ציוד מיושן, אוקראינה - מולה עומדת רוסיה שהיא ללא תחמושת מתקדמת וללא צבא טוב, ישראל - מולה עומדים כמה צבאות ערב שאל תטעה הם היו חזקים למשל מצרים היה נקרא צבא חזק, ואוקראינה עם כל השיפורים לטובתה היא נלחמת עם רוסיה כבר יותר משנה והיא עדיין לא מנצחת, יכול להיות שהסיבה היא שבגלל שלרוסיה יש צבא ענק, אבל גם למצרים וסוריה וירדן וקצת מעיראק ומלבנון גם להם היה צבא ענק, הרבה יותר משל ישראל, ובכלל לאוקראינה יש הרבה יותר סיכויים לנצח מאשר לישראל במלחמת ששת הימים, אבל בכל זאת אנחנו נצחנו בשש ימים, והיא עדיין לא נצחה, לפחות אם היינו מנצחים אחרי שנה של מלחמה, הטענה שלך היתה נכונה חלקית, אבל אחרי שש ימים נצחנו, ועם כאלה פערים בין הצבא שלנו לצבא האויב, זה לא הגיוני, ויש לזה רק סיבה אחת...
שואל השאלה:
קיללתי את ההודעה לא אותך אל תהיה דרמתי
הסיבות להצלחה שלנו במלחמה מורכבות מכמה דברים:
יתרון גאוגרפי
יתרון אוירי (הנחתנו מתקפה שניטרלה את רוב כוחות האויר שלהם)
זה לא היה מתקפת פתע ידענו שהם עומדים לתקוף והתכוננו לזה
וגם היה לנו ציוד יותר טוב משלהם ויתרון בנשק
ועדיין למרות שהיה לנו את היתרונות האלה זה עדיין היה מדהים שניצחנו עם מעט נפגעים אבל לאלוהים אין חלק בניצחון אל תתן לו קרדיט לזה
קיללתי את ההודעה לא אותך אל תהיה דרמתי
הסיבות להצלחה שלנו במלחמה מורכבות מכמה דברים:
יתרון גאוגרפי
יתרון אוירי (הנחתנו מתקפה שניטרלה את רוב כוחות האויר שלהם)
זה לא היה מתקפת פתע ידענו שהם עומדים לתקוף והתכוננו לזה
וגם היה לנו ציוד יותר טוב משלהם ויתרון בנשק
ועדיין למרות שהיה לנו את היתרונות האלה זה עדיין היה מדהים שניצחנו עם מעט נפגעים אבל לאלוהים אין חלק בניצחון אל תתן לו קרדיט לזה
אנונימי
נחמד שקראת לי מטומטם בלי ללמוד.
דיברתי על התקפת המטוסים - שההשערות היו שיהיו מעל 100 הרוגים.
לא אענה לך יותר כי אתה מקלל ומתעקש להתווכח על כלום. אבל תלמד ולא יהיו לך שאלות - במקום לחפש תירוצים להתגאות במה שלא עשית.
דיברתי על התקפת המטוסים - שההשערות היו שיהיו מעל 100 הרוגים.
לא אענה לך יותר כי אתה מקלל ומתעקש להתווכח על כלום. אבל תלמד ולא יהיו לך שאלות - במקום לחפש תירוצים להתגאות במה שלא עשית.