8 תשובות
כן זה מוזר מאוד לא סתם
שואל השאלה:
רגע מהה יש לזה שם
אז כל יום בערך אני במצב כפית
אנונימית
שואל השאלה:
היה לי גם התקף צחוק הזויי במתכונת בלשון שהמורה אמרה בקול את הציון של אחת התלמידות והוא היה גרוע ופשוט כולם הסתכלו עלייה ברחמים ואני לא הפסקתי לצחוק במשך למעלה מחצי שעה.
אנונימית
זה בסדר
אנונימי
^^ אני בוכהה
אני נפלתי מהכיסא באמצע המתכונת בביולוגיה וכל הכיתה צחקה עליי
אחר כך כשקמתי לא הפסקתי להיזכר באיך שנפלתי (נפלתי ממש בהילוך איטי) ולא הפסקתי לצחוקק
וכולי צוחקת עם עצמי בצד הסתכלו עליי כאילו קיבלתי מכה בראש מהנפילה
אני בוכהההה
זה לא מצחיק עד כדי כך שזה מצחיק
חחח אני במצב כפית תמידי אז זה לא מוזר לי
למה זה ממש קורע