6 תשובות
אם אתה רוצה דרך בית ספר זה רק בשנה הבאה עם השכבה מתחתך
עדיף לך לקבוע באינטרנט לא דרך הביהס
אין אופציה לפי מה שידוע לי
רוב בתי הספר נותנים תאוריה אחת דרכם ועל חשבונם
שואל השאלה:
אז ללכת לעשות תאוריה מבחוץ?
שואל השאלה:
איך קובעים תאוריה על חשבון ביהס ?
לקבוע תור חדש
לגשת לתיאוריה נוספת