5 תשובות
לא
אנונימית
שהייתי רוכב, זה היה מושך נשים.
אך רק פרוצות לצערי.
אך רק פרוצות לצערי.
אני אוהבת אופנועים לא כזה ישנה לי אם יש או אין אפהוע אבל אני אוהבת כנראה יעלה קצת
לא. בכנות אם כבר מוריד לי
זה ממש מגניב
אבל לא לעשות שטויות בכביש
אבל לא לעשות שטויות בכביש
באותו הנושא: