4 תשובות
לתייג מישהו ולהגיד יא הנה אתה
"תכירו את אחי התאום"
"באתי לבקר בבית שלא הייתי בו הרבה זמן"
אנונימית
^ ליטרלי זה בצחוק
כאילו שלך יותר טוב לול
אנונימית