13 תשובות
כי יש כאלה שמתביישים או לא יודעים מה להגיד מחסור ביטחון עצמי
פחד מדחייה, ולפעמיים זה סתם מביך
אנונימית
שואל השאלה:
מבאס שלא מדברים איתי
כי תמיד זה עובר דרכם
אנונימית
את יפה מדי
בטח מתביישים מרוב שאת יפה ברמות
שואל השאלה:
הלוואי שאני יפה מדי
אנונימית
אני בטוח שאת יפה מידי
שואל השאלה:
תודה תודה
שיהיה לכם לילה טוב
עזרתם לי
אנונימית
הופה הוא מתחיל איתך
אנונימית
אני פה בשביל לעזור וכי משעמם לי עכשיו
שואל השאלה:
בטוחה שהוא ענה מתוך נחמדות
אנונימית
יש מצב שמפחדים שלא תירצי או שיש לך חבר
זה דפוק אבל אין מה לעשות
כי הם מתביישים