4 תשובות
היית צריכה לשים קרם הגנה.
עובר כן
זה עובר קרה לי בדיוק אותו דבר לפני כמה ימים אלוורה ולשים קרם הגנה כל יום עד שזה עובר זה עובר אחרי כמה ימים נגיד ארבע אולי
שואל השאלה:
שמתי קרם הגנה באמת שכן פשוט לא מספיק ושמתי מעל שמן תינוקות כי חברה שלי אמרה שזה לא מסוכן אבל עכשיו הבנתע שזה כן
שמתי קרם הגנה באמת שכן פשוט לא מספיק ושמתי מעל שמן תינוקות כי חברה שלי אמרה שזה לא מסוכן אבל עכשיו הבנתע שזה כן
אנונימית
באותו הנושא: