8 תשובות
תכלס לא אבל לאף אחד לא אכפת
אפשר לשאןל מתי את מתגייסת?
שואל השאלה:
2.8
פשוט לא כל כך הבנתי איך זה ככה כי זה רחב ברגליים (ובאופן כללי)
אנונימית
בתכלס את אמורה לעשות מכפלת או משהו אבל אף אחד לא שם על זה,שימי גומיות
את לא יכולה. לא יודעת כמה מ''צ יהיו קשים עם זה.
ואת אמורה להצר ולעשות מכפלת למטה.
FML
מ"צ לא שמים הכל טוב
לא, צריכה לעשות מכפלת רגילה
שואל השאלה:
וידוע לי שמנובמבר מכניסים נעלי מיני חי"ר כחלק מהרפורמה
יודעים מה צריך לעשות אז?
אנונימית
כרגיל עם גומיות