8 תשובות
תאמת שהייתי מעדיפה להיות נוצרייה רק בגלל החגים ושאנשים לא ישנאו אותי בגלל דת, אני לא מאמינה בכלום בכל מקרה
אנונימית
ברור מה יותר טוב מלהיות יהודייה
לא משנה מה הייתי בוחרת להיות יהודיה
לא כזה משנה לי את האמת
כן אבל אנחנו לא בוחרים זכינו.
להיות נוצרי יותר קל
אנונימי
כן
29
כן
אנונימי