8 תשובות
דברי איתו על זה לפני שאת נפרדת ממנו
תחכי עוד קצת שהוא יענה תדברי איתו על זה .
יכול להיות שאין לו חשק לענות כרגע, תניחי לו לבינתיים, יכול להיות שהוא רוצה להקדיש זמן ומחשבה כשהוא יענה לך ואין לו את הזמן או הכוח לעשות את זה עכשיו
29
שואל השאלה:
אבל זו חוצפה ממדרגה ראשונה
אני שולחת לך הודעה חמודה וטובה ואתה מסנן? כאילו מי אתה חושב שאתה חצוף
אנונימית
יאוו יא דרמה קווין
תרגיעי כולה לא ענה להודעה, יחיה בסרט אולי הוא עושה משו ואין לו זמן לענות? תחשבי קצת
את מתגעגעת באמת תתקשרי, כולה לא ענה להודעה לקונית. אני עונה להודעה ממוצעת אחרי שלושה ימים במקרה הטוב. אמרתי לכל מי שבאמתא והב אותי, שיתקשר אם הוא באמת רוצה לדבר איתי. חלאס עם הקשקשת בווטסאפץ טלפון ישיר עושה את העבודה! בדרך כלל מי שהיה בצבא בעיקר בקרבי, מאבד עניין בהודעות כתובות ובצדק
את נשמעת אובססיבית זה מוריד מאוד לגברים
אנונימית
הייתי מפסיקה לרשום ומחכה לתגובה שלו ולא רושמת שוב דברים של געגוע או אהבה עד שהוא לא יחליט לרשום..כשאת לוקחת צעד אחורה הוא יכול לקחת צעד קדימה.
פעם אחת חבר שלי סינן אותי גם איזה שעתיים או 3 והיה בווצאפ ואז כעסתי עליו ודיברתי יבש והוא שם לב ששכח ממני כי היה באיזה ויכוח כלשהו ומיד הראה לי הוכחות ושלא סתם סינן והצטער על זה
תחכי למה שיספר לך
או כשיש רגעים שאני כולי מלאה באהבה והוא פחות אני לוקחת צעד אחורה (בתוך הלב נעלבת חח) הוא שם לב לריחוק והוא זה שמתחיל להתקרב יותר ולהביע אהבה
תנסי את זה ואל תיהי רק את הצד הנותן
אנונימית