התחברות
הרשמה
מוזר שאני לא מתחבאת ליענקי? תכנסו
אני רואה את כןלם אומרים שהוא נשמה טהורה ובאמת צדיק ואני לא מבינה את זה.. אני רואה אותו כצבןע לקקן וחסר אישיות.. ואני גם רואה את ערוץ 26 ולא רק את הפרקים.. כאילו משהו בטון שלו מתנשא ברמות והוא פשוט עושה לי עצבים.. רק לי?
24 ביוני 2023, 22:12
2 תשובות
כן מוזר מאוד
הוא בין היחידים שם שלא עושים משהו רע
Y
Yagami Light
דיי כולה תוכנית טלוויזיה
ס
סופר בודדה