4 תשובות
שונאת ילדים שעושים את זה...
אנונימית
גם אני שונא ילדים כאלה..!
זה קרה לי פעם..
בחיים אל תסמוך על אף אחד מה'חברים' האלה, תמיד תדע שיש סיכוי שברגע האחרון הם יגידו לך לא, מפה אתה רק יכול ללמוד לקח ולדעת שתמיד יכולים להגיד לך לא גם ברגע האחרון, תמיד תנסה לדאוג לעצמך במקרה שיגידו לך לא
שואל השאלה:
אבל זה חבר טוב ואני אוהב לבלות איתו, רק בקטעים כאלה הוא מעדיף חברים אחרים...
אנונימי