14 תשובות
יש לי בסביבות ה3000 ואני פשוט עמוד פתוח
שואל השאלה:
בדוק שיש
לבנות זה קל להשיג עוקבים
אנונימית
היה לי עמוד עם 3,500 בעבר
אישרתי את כולם חוץ מערבים ופדופילים
אבל בסוף גם עברתי עמוד מהסיבה הזאת שעקבו אחריי מלא אנשים והרגשתי לא בנוח לעלות דברים
אנונימית
^^
לבנות יפות* קל להשיג עוקבים
שואל השאלה:
בישראל רוב הבנות הן יפות +
אנונימית
בדוק יש לך קטן
מה זה המרמור הזה על בנות, היא שאלה שאלה לבנות מה אתה קשור
בדוק יש לי קטן
אין כמו לעשות באדי שיימינג לגברים בלי קשר לכלום

ילדה ממורמרת.
עוד אני הממורמרת
תראה איך נדחפת ואתה ישר "יואו אין לאף אחת" "יואו רק לבנות יפות"
ממש עשית שיימינג לבנות, איך אתה שונה?
חות מזה שיופי זה מוטיב משתנה אצל כל אחד, ככה שמאמי, אתה לא לא שופט של יופי. בטח ובטח שלא אתה.
שיימינג לבנות?
אמרתי שאין בסטיפס בחורות יפות
ואת אמרת שיש לי קטן

אם את לא מבינה את ההבדלים פה
רק בריאות.

ותמשיכי לרדת, את רק מראה יותר לעולם כמה פתטית את כבנאדם.
כל מי שמכיר אותי יודע שאני הכי לא "פתטית" ושאני עושה הכל לאנשים שחשובים לי ומכבדים אותי :)
אתה חי על סטיגמות ואתה פה הפתטי. אם ככה אתה אומר על בנות בסטיפס תהיה בטוח שאף אחת פה לא רואה אותך ממטר, ולא תיגע בך גם עם מקל. לחפש צומי שלילי זה מביך❤
רק בריאות
מצחיק שאת חושבת שיש פה בנות עם מעל 2500 עוקבים
לא
רק כאלה שנראים לא פקטיבי או לא מפחדים