6 תשובות
להאמין שאת מסוגלת
להתאמן
לשים פעם אחת ולראות שזה לא כזה נורא
לי האופטומטריסט שם וראיתי שזה סבבה וידעתי שהוא שם להוציא אם זה נתקע
שואל השאלה:
פשוט מלחיץ אותי לשים ואז שזה יתקע לי למלא זמן ואני לא אצליח להוציא
פשוט מלחיץ אותי לשים ואז שזה יתקע לי למלא זמן ואני לא אצליח להוציא
אנונימית
אולי שמישהו ישים לך פעם ראשונה ואז תביני שזה לא מפחיד
באותו הנושא: