6 תשובות
להאמין שאת מסוגלת
לשים פעם אחת ולראות שזה לא כזה נורא
לי האופטומטריסט שם וראיתי שזה סבבה וידעתי שהוא שם להוציא אם זה נתקע
שואל השאלה:
פשוט מלחיץ אותי לשים ואז שזה יתקע לי למלא זמן ואני לא אצליח להוציא
אנונימית
אולי שמישהו ישים לך פעם ראשונה ואז תביני שזה לא מפחיד