5 תשובות
לדעתי הכל בסדר
הצבא לא מתאים לכולם בכלל ואם זה דפק אותך נפשי מעולה שיצאת משם
כל אלה שאומרים חייב צבא חייב צבא שהם ילכו וישארו שם גם עד גיל 40
הצבא לא מתאים לכולם בכלל ואם זה דפק אותך נפשי מעולה שיצאת משם
כל אלה שאומרים חייב צבא חייב צבא שהם ילכו וישארו שם גם עד גיל 40
קיבלת את ההחלטה שטובה לך זה בסדר גמור. בהצלחה בשירות הלאומי
צבא לא מתאים לכולם. המון אנשים סובלים בצבא. זה לא פספוס שברחת משמה כל הכבוד שאת גם עושה שירות לאומי
אל תרגישי רע אנשים אומרים ללכת כי זאת חוויה שצריך לעבור ויכול להיות כיף ואותם אנשים שאומרים את זה גם סובלים.
אל תרגישי רע אנשים אומרים ללכת כי זאת חוויה שצריך לעבור ויכול להיות כיף ואותם אנשים שאומרים את זה גם סובלים.
שאפשר לעשות הרבה יותר כיף ב3 שנים באזרחות מאשר בצבא
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם!!
תודה רבה לכולם!!
אנונימית
באותו הנושא: