7 תשובות
מה ברור שיש
יהיו, אל דאגה. ואם לא, תולים מגבת ומאבדים את הבושה, אבל זה לא משהו שצריך לדאוג עליו.
יש וילונות
חייב להיות לדעתי
היום ברוב הבסיסים יש וילונות, ויש כאלה שעם דלתות. סיכוי נמוך שאין כלום.
ואם לא אז את יכולה לבקש שיביאו וילון ויביאו (קרה אצלי בטירונות אבל זה היה לפני 5 שנים. צהל התקדם טיפה מאז).
תלוי בסיס בבהדים יש
כמובן שיש