5 תשובות
תקשיבי, עם שלוש יחידות מתמטיקה את יכולה להתקבל לכל מקום, באמת שזה לא מה שיעשה לך כלום. אבל אנגלית זה מה שחשוב, עם שלוש יחידות את לא יכולה להתקבל לאוניברסיטה...
3 זה בסדר גמור
אז מה גם אני ב 3. תמיד כדאי לעלות ליותר.
יש כאלו (הרבה דווקא) שיורדים מ 4 ו-5 יחל ל 3 מרצונם.

אם זאת היכולת שלך, כרגע, זה בסדר ;)

ואני מסכים עם התגובה לעיל. חשוב לשאוף ל 5 יחל באנגלית.. זה משתלם.
כי אנגלית זה משהו אחר.
אין טוב או לא טוב. כל אחד ומה שהוא מסוגל.
גם טוב:)
אנונימית
עדיף 4