תשובה אחת
שואל השאלה:
חושב שספציפית בבאר שבע הפרופיט יותר חדש אבל מבחינת איכות וגיוון מכשירים הספייס בגראנד לוקח בקצת הבעיה בגרנד זה שיותר עמוס ושהמזגנים שם בקושי מורגשים
אנונימי