תשובה אחת
שואל השאלה:
חושב שספציפית בבאר שבע הפרופיט יותר חדש אבל מבחינת איכות וגיוון מכשירים הספייס בגראנד לוקח בקצת הבעיה בגרנד זה שיותר עמוס ושהמזגנים שם בקושי מורגשים
חושב שספציפית בבאר שבע הפרופיט יותר חדש אבל מבחינת איכות וגיוון מכשירים הספייס בגראנד לוקח בקצת הבעיה בגרנד זה שיותר עמוס ושהמזגנים שם בקושי מורגשים
אנונימי
באותו הנושא: