5 תשובות
זה כיף רצח אבל יש סיכוי שתתחרטי אחר כך
וואי מנסיון עשיתי פוני לבד אולי איזה 5 פעמים ראיתי סרטון כזה שמסביר איך אפשר לעשות פוני וילון ודירוג כזה כמו בחול וזה יצא נדיר
אם את טובה בדברים האלה אז תעשי, אני עשיתי אבל יש לי ניסיון אז יצא לי יפה