התחברות
הרשמה
שאתם באים לענות פה על שאלה אתם קודם קוראים את התשובות שכתבו או קודם כותבים ושולחים ואז קוראים את התשובות שכתבו?
28 ביוני 2023, 01:12
תשובות
שאלות בסטיפס
תשובה אחת
תלוי אם אני ממש בטוחה בתגובה שלי אני אענה רגיל אבל אם אני לא בטוחה אם זה נכון אני אקרא ואז אשלח
~
~אנונימיתת
באותו הנושא:
מכירים את זה שאתם קורעים תתחת לענות על שאלה ובסוף לא מקבלים פרח ?
מה הסיבה העיקרית שאתם בסטיפס,לענות על שאלות או לשאול שאלות?
כשאתם באים לענות על שאלה ואתם רואים שכל הפרחים כבר חולקו - לפעמים אתם יוצאים ממנה?
לפני שאתם באים לשאול שאלה אתם בודקים אם שאלו אותה קודם?
מה הסוג שאלות שאתם הכי אוהבים לענות עליהם?
אתם פה כדי לדבר בחברים לעט או שאתם פה כדי לשאול שאלות, לענות וכאלה?
נכון זה מחרפן שאתה שואל שאלה ואנשים שאין להם מה לענות כותבים "אל תכליל"?
גם אתם כשאתה רואים שאלה של מישהו שאתם מכירים אתם ממהרים לענות?
קורה לכם שאתם רוצים לענות על שאלה פעמיים
האם אתם נועצים שאלות שאתם לא מצליחים למצוא איך לענות עליהם אבל אתם מרגישים שהם חשובות?
כשאתם נכנסים לסטיפס כשמשעמם לכם לאיפה אתם תכנסו לענות קודם?