6 תשובות
כן
יכול להיות שהיא לא התגברה עליו עדיין או שהיא פשוט רוצה לשמור
לדעתי זה מוזר, למה היא צריכה את זה?
אבל אם היא אחת כזאת ששומרת כל דבר זה בסדר
לגיטימי, יכול להיות שהיא לא 100% התגברה
אני שומרת כל דבר יש לי מלא יומנים ומכתבים ישנים אז הייתי שומרת גם אבל לא בהכרח כי לא התגברתי עליו
שואל השאלה:
היא בעצמה אומרת שלא היה לה כיף כלכך ביחד איתו והם היו רק איזה חצי שנה
חצי שנה זה המון זמן בעיניי