7 תשובות
היא לא סוגרת דלתות, אבל איזה דלתות היא תפתח זה כבר תלוי בכיוון שהולכים
היי אהובה :)

אני כיום בת 24 ויכולה להגיד לך שתעודת בגרות מלאה + 12 שנות זה משהו מאוד חשוב כי אם את רוצה להתקבל למכללה או אונ' ולעשות תואר זה אחד מתנאי הקבלה בנוסף לפסיכומטרי ודברים בסגנון. תעודת בגרות מלאה זה מאוד חשוב שתהיה!

שיהיה המון בהצלחה!
מקווה שעזרתי :)
יש גם מגן הערכה חלופית פנימית אז אין מה לדאוג
תלוי לאן את רוצה ללכת
כן, למרות שבאוניברסיטה הפתוחה אין צורך בתעודת בגרות. אבל כדאי להוציא.
וגם זה באמת לא ככ קשה להוציא, עובר (55) כל אחד יכול לקבל.