4 תשובות
החיוך טוב לכולנו.
צאו לרחובות להפגין אהבה
יום ללא חיוך זה יום מבוזבז
השמיים הם הגבול
אל תדחה למחר מה שאתה יכול לדחות למחרתיים
יום ללא חיוך זה יום מבוזבז
השמיים הם הגבול
אל תדחה למחר מה שאתה יכול לדחות למחרתיים
אקונה מטטה (;
"אל תבזבז אפילו דקה על להיות אומלל. אם חלון אחד סגור, רוץ לחלון אחר ואם זה לא עוזר, שבור את בדלת..."