8 תשובות
זה הדגל של גרמניה מה אנטישמי בזה
כן לא
כן חולצה יפה
לא הייתי הולכת עם חולצה של גרמניה.. אבל זה דעה
לא תלך עם מה שבאלך
חולצה חמודה ללכת איתה בגרמניה
באותו הנושא: