9 תשובות
לא פאדיחה, מורים הם גם בני אדם
לא פאדיחה
המורה לפיזיקה גרה איתי באותה בניין
לא פאדיחה
לא פדיחה בכלל
זה סבבה
בכלל לא
לא פדיחה
כמו כל דבר בחיים:
מביך וקשה בהתחלה, אך בסוף מתרגלים
מביך וקשה בהתחלה, אך בסוף מתרגלים
באותו הנושא: