10 תשובות
לא גרוע.
מה היא תעשה עם זה
לא גרוע בכלל
לא גרוע
לא גרוע
לא גרוע
מה אכפת לי, אם כבר האח הגדול זה מבית
אין לי אחים קטנים
למי אכפת מה הוא יעשה עם זה
תלוי מי מהאחים, אבל נראה לי שאני אחיה חחח