10 תשובות
חחח ברור מי לא, אבל לא צריך שיהיה יותר מידי גבוה ממני. אני אסתפק במישו שהוא לא נמוך ממני, השרירים זה רק בונוס:)
לא. (ציניות)
בטח שכן! שרירים זה טוב ואני אישית תמיד מעדיפה שהבן יהיה גבוה ממני...
זה לא יפה בן שהוא כמו מטאטא הוא נראה בן 12, אבל האלה עם השרירים הענקים המגעילים האלה זה דוחהo: אז באמצע!
אנונימי
ברור!
שואל השאלה:
אני דיי גבוה אני מטר 1.93 זה יפריע לכן?
אנונימי