78 תשובות
חרמן
נשמע חרמן
הוא חושק בך
או גיי
אחד מהשניים
לדעתי הוא רוצה אותך זה קצת מגעעל
שואל השאלה:
כאילו הטייץ עם קיבוץ בת*ת אני מודעת לעיניין של איך הוא ניראה למה היא היה צריך להודיע לי את זה כאילו מה כדר יקרה אני ארוץ הביתה להחליף לא הבנתי
אנונימית
לי זה נשמע שהוא שם עליך עין
זה לא נכון
הוא פשוט אמר את האמת והיה מובך אז הוא חיבק אותך
אולי הוא רוצה אותך אבל זה בלי קשר
אנונימי
תקשיבי זה מה זה לא המקום שלו להגיב את זה ובכלליות הוא נשמע לי דוחה אבל הוא לגמרי רוצה אותך אבל בקטע מיני שזה מזעזע
דיי הוא לא נשמע מזעזע תפסיקו הוא פשוט רצה שהיא תהיה מודעת שרואים לה מה הבעיה
הוא פשוט לא ידע איך להגיד לה את זה ומהמבוכה הוא חיבק אותה
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא שהיה לי אכפאת ממה שהוא אמר פשוט זה היה ככ רנדומלי וגם יש לו קטע של למשש פי את הירך אז לא יודעת או שהוא בסתם חרמ* או שלא יודעת כבר
אנונימית
אולי הוא אוהב אותך...
אבל זה לא קשור לחרמן
אם הוא אוהב אותך הוא נוגע
זה כמו שאני אגע בחברה שלי ויגידו לי שאני חרמן
אני אוהב אותה ולכן אני נוגע
אנונימי
שואל השאלה:
אבל הוא ידיד שלי לא חבר שלי עם הוא היה חבר שלי אז לא ניראה לי הייתי שואלת כי זה מובן שהוא יגיד אבל עם הוא רק ידיד זה לא אמור להזיז לו לא?
אנונימית
זה כן אמור אם הוא מספיק מעריך אותך בשביל שלא כל היום יסתכלו לך על התחt
או שהוא אוהב אותך
אנונימי
הוא ממשש לך את הירך?? עזבי הוא לא גיי תברחי ומהר
בעיקרון אם זה מפריע שהוא נוגע בך תגידי לו
אנונימי
שואל השאלה:
אז זו בעיה כי נניח ואני מחבדת את זה שהוא אמר את זה ולוכחת את זה כדאגה קניתי סטוק שלם של טייצים כאלה אז יהיה לנו חופש מהנה ;)
סתם סתם
אנונימית
שואל השאלה:
^^זה לא מפריע לי לא ככ איכפאת לי
אנונימית
בת כמה את?
אנונימי
אם הוא נוגע רק שתדעי אולי הוא אוהב אותך
אנונימי
שואל השאלה:
15.5
אנונימית
דחוף דחוף לנתק קשר איזה גיי ואיזה נעליים תברחי לפני שהוא יאנוס אותך
יאוו גם אני חח
אם יש לך חבר תגידי לו
ואם לא אז דברי איתי (;
סתם
אם לא פשוט תגידי לו שזה לא נעים לך (כי את רואה אותו בתור ידיד וזה)
אנונימי
הוא לא פאkינ אנo הוא אוהב אותה אולי
או שהוא סתם חרמl
אנונימי
תקשיבי זה משהו מסריח ברמות לא הייתי סומכת על זה
שואל השאלה:
הוא לא מזיז לי כי אין לי שום דבר אליו אבל כמובן שעם היה לי חבר או קראש על מישהו אז לא הייתי עוברת על זה ככה בחיים אני רגילה לקבל הערות על איך שאני נראת זה לא משהו שחדש לי אני פשוט לא מגיבה בדרמה לזה כמי פעם
אנונימית
הוא אמור להזיז לך. הוא נתן לך כל כך הרבה אזהרות עד עכשיו.
שואל השאלה:
^^^ אימלה
אנונימית
זה דגל.אדום יפה שלי זה יחזור אלייך אם את מתעלמת
אחי חטפת דיווח
אני לא סוטה ולא כלום פשוט לא כל מי שנוגע סוטה
יש עוד דברים
אנונימי
שואל השאלה:
יש עוד דברים שהוא עשה אבל ניראה לי שעם אני אגיד יהר*ו אותי פה חח
אנונימית
דיווח על מה? אתה שומע את עצמך בכלל? "לא כל מי שנוגע סוטה". היא ביקשה שיגעון בה? היא הסכימה שיגעו בה? תדווח כמה שאתה רוצה לפחות זה רק בסטיפס בניגוד לדיווחים שאתה תקבל
אני גם יכול להגיד לה תנתקי קשר
אבל זה לא כזה פשוט בואו זה ידיד שלה שכיף לה איתו היא פשוט יכולה להגיד דיי היא בת 15 היא גדולה יש לה פה
אנונימי
אחי אם זה היה לה אכפת היא הייתה אומרת לו היא אמרה שלא אכפת לה
אם לא אכפת לה גם היא זורמת זה לא סטייה
אנונימי
שואל השאלה:
זה דיי מסובך כי הוא אחד מהחבורה שלנו אז אני לא ככ יכולה לא לדבר איתו אתה מבין ..
אנונימית
שואלת השאלה את יכולה להסביר לי למה את נותנת פה פרח לסוטה לגמרי שהוא נגד נשים?
שואלת השאלה רק שתדעי באמת שזה יחזור אלייך ועד שזה לא יתנקם בך את לא תביני כמה הגישה הזאת רעה. אנחנו כנשים חייבות לתמוך אחת בשנייה, והוא בבירור סוטה.
אין מה לעשות תגידי לו אם זה מפריע לך
את פשוט אומרת שלא אכפת לך...
אנונימי
בהצלחה שיהיה לשניכם. אני סיימתי כאן
דיי סתמו תפה אני לא נגד נשים אני פמיניסט ויש לי חברה
אני רק אומר שאולי הוא אוהב אותה ואם לא אכפת לה שהוא נוגע אז לא אכפת לה
ואם אכפת לה אז שתגיד מה בדיוק סוטה או מוזר בי?
אנונימי
שואל השאלה:
אחח זה לג שאני זורמת אין ולא יהיה לי משהו לבן אדם ועם ככה הוא מתנהג איתי אז כניראה זה עם עוד בנות וזה תפוס התנהגות אין לי מה לעשות חוץ מלהיתרחק ממנו אבל זה מסובך זה נישמע כאילו מוציאים אותי זו*ה
אנונימית
חח את לא זו*ה
אם אכפת לך שהוא נוגע זה סיפור אחר אני הבנתי שלא אכפת לך
אם אכפת לך ואמרת לו והוא בכל זאת ממשיך רק אז הוא חרמן מגעיל וסוטה
אבל אם לא אמרת למה שהוא יפסיק אם הוא בטוח שאת בסדר עם זה?
אנונימי
אף.אחד לא מוציא אותך זונה, את היחידה שאומרת את זה על עצמך, זה פשוט שאת תומכת בהתנהגות שבסופו של דבר הופכת את ישראל למקום שלא נעים בשביל נשים ללכת בו בלילה. תחשבי על זה, אל תתמכי בהתנהגות הזאת
שואל השאלה:
^^^^^^עשיתי פרח כי התגובה הצחיקה אותי ..
אנונימית
אחותי אני בסך הכל מנסה לעזור לך אם לא צריך אז ביי
אני פשוט מנסה לעזור לך לא לפגוע באנשים אחרים
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא שהו זר אנחנו חברים מאז שאנחנו קטנים אז אני אפילו לא רואה אותו בצורה הזו
אנונימית
אבל אולי הוא כן רואה אותך ככה?
בנים יותר חרמ*ים מבנות את תמימה
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא תמימה אני מודעת לעניין אבל גם עם הוא ירצה משהו הוא יקבל אותו .
אנונימית
אז את רומה להזד**ן איתו לא הבנתי?
את פשוט זורמת!!??
אנונימי
שואל השאלה:
אימלה לא ומה זה זורמת מב אני מתמזמזת איתו לא הבנתי הוא נגע לי בירך ועם אני לא רואה אותו בצורה הזו ואני בחיים לא ראיתי אותו בצורה הזו אז זו בעיה שלו והןא זה שיתאכזב בסופו של דבר זהו
אנונימית
אז תגידי לו
אם לא מישהו ייפגע בסוף
אנונימי
שואל השאלה:
הוא יודע שאני לא מעוניינת בו דיברנו על זה לא מזמן
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל זה עם הוא ממשיך לפתח ציפיות הוא היחיד שיפגע
אנונימית
אז פשוט תגידי לו דיי לגעת בו
את לא יכולה לחכות שזה ייפתר בלי להגיד לו נכון?
אנונימי
דיי לגעת בך*
אנונימי
שואל השאלה:
למה הוא נמשך בדיוק יש לי חברת הרבה יותר יפות אבל זה לא קשור פשוט אזיז לו את היד פעם הבאה ..
אנונימית
אז תזיזי לו את היד אבל שיהיה ברור
אנונימי
שואל השאלה:
אני טיפוס מאוד מרצה זה יהיה לי קשה אבל בסדר..
אנונימית
בהצלחה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה;)
אנונימית
איך יונתן ברק אמר?
שהוא טיפוס מרצה וזו הסיבה שהוא שרמ!טה...
אנונימי
שואל השאלה:
אימלה מה..
אנונימית
חח דיי תרגעי זה בצחוק דיי
רק שימי לב שאת מצהירה לו את זה בבירור
אנונימי
שואל השאלה:
נשבעת אכלתי תסביך חח אימלה
אנונימית
תקשיבי
את פשוט תהיי רצינית איתו תגידי לו את זה ותפסיקי להיות כלכך מרצה כי זה כבר יכול להיות מסוכן
חח אל תילחצי פשוט תהיי פחות מרצה בקטעים האלה
אנונימי
שואל השאלה:
אני אנסה מבטיחה
אנונימית
בהצלחהה!!!
אנונימי
שואל השאלה:
טנקס:)
אנונימית
אינך מספק את חברך, הילד רוצה הוא רוצה מת לזה את לא נותנת לו את הסיכוי, את לא מעריכה את חברך בפנים רוצה תך
אנונימית
מוק אמלה
רשמת למעלה שהוא עשה עוד דברים
מה הוא עוד עשה ? כדי שנבין כמה המצב עוד חמור
אנונימית
הת*ת שלך אגסי כזה יפה ? בטח הוא פחד שאחרים ישמו לב אליו ואז גם הם ירצו מושי מושי , שיפסיק לקנא הילדה קטנה הזה ..היא קנתה מחטבים בשביל כולנו לא רק בשבילך ינערה שכמוך lolol
^ אחי בדיוק רציתי ללכת לישון איך לעזאזל אני ארדם עכשיו עם הידיעה שאנשים כמוך מסתובבים בנינו
שואל השאלה:
זה היה בחדכ והדבר העיקרי שאני עובדת עליו זה יריכיים ות*ת אז כן יש על מה להיסתכל בעיקרון חח
אנונימית
^^ תתמודד

^ (לייק ענקי ) (סמיילי סופר ענקי )
שואל השאלה:
חח תודה ניראה לי:/
אנונימית