5 תשובות
כמובן
אנונימית
כן ברור, כנראה מתביישים
מכירה כאלה
הם לא אוהבים את זה כי הם סוג של מנסים להסתיר את זה שמיניות היא חלק משמעותי בחיים שלהם
הם לא אוהבים את זה כי הם סוג של מנסים להסתיר את זה שמיניות היא חלק משמעותי בחיים שלהם
אני, לא שלא צריך להתקיים לדעתי אין בזה משהו רע סהכ מסיבת רחוב די מגניב, רק סאחים הומופובים רואים בזה כמשהו רע, אבל אני לא הולכת כי זה לא מעניין אותי
יש כאלה שלא הולכים בגלל סיבות ביטחוניות, בגלל שהם מתביישים, בגלל שם לא יצאו מהארון, יש הרבה סיבות
וכן יש כאלה שלא חושבים שהוא צריך להתקיים נטו בגלל שהם לא חושבים שצריך להזכיר לאנשים שיש דבר כזה להטב ושזה דבר כל כך שונה מאנשים אחרים
וכן יש כאלה שלא חושבים שהוא צריך להתקיים נטו בגלל שהם לא חושבים שצריך להזכיר לאנשים שיש דבר כזה להטב ושזה דבר כל כך שונה מאנשים אחרים
באותו הנושא: