8 תשובות
תרופות סבתא חביבי.
תשתי תה חם עם לימון או דבש.
ברור שסטרפטילס לא יעזור, זה רק לגרון.
קחי אקמול, אדוויל, אופטלגין, נורופן, או פשוט
מגבת עם מים קרים על המצח. זה גם מעביר
את החום די טוב.. ואת תמיד יכולה לעשות
מקלחת חמה.. זה תמיד עוזר:)
תרגישי טוב!
בטיפולים טבעים אם יש חומץ בבית תעשי אמבטיה חמה ותמרחי חומץ על הגוף תשבי לפחות 30 דקות באמבטיה ואחר תצאי שלא תתקררי כמה זמן יש לך כבר חום וכאבי גרון? זה אמור להמשך כמו אצלי שלושה ימים אם זה שבוע זה כבר מחלה אחרת כדאי לבדוק...
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית :(
בכיף לי זה עזר
שואל השאלה:
יומיים יש לי
אנונימית :(
לישון המון המון המון!
נסי להמשיך לקחת עוד תרופות ולנוח המון ולשתות הרבה מים חוץ מתה ^_^
אם מחר בערב זה לא ירד את חייבת לבית חולים או לרופא דחוף. ללא רוצה להלחיץ אבל ככהזה
באותו הנושא: