התחברות הרשמה

בנות ובנים, מה עשיתם כשהתאהבתם במישהו\י שגר\ה ממש רחוק ממכם?

26 באפריל 2013, 21:51
חיזוראהבההפעם הראשונהלבניםנשיקותבאיזה גיל    
2 תשובות
מצטערת לצער אותך אבל אני לא מאמינה
בקשר רחוק.
Y
You know you like it
המקרים שקרו לי זה שגם הוא אהב אותי, לצערי זה לא נגמר טוב. ממש לא. אהבה מרחוק זה ממש לא קל..
1
134340
באותו הנושא:
עשיתם ברית מילה? גם בנים וגם בנות
בנות בנים איזה שירים שמעתם כשהתאהבתם וזה היה רק חד צדדי?
בנים - כמה עשיתם ריצת 2000? בנות - כמה עשיתן ריצת 1500?
בנות סטוקריות- איזה דבר הכי משוגע עשיתם?
בנות אי פעם עשיתן שק קמח לבן?
בנים/ בנות, עשיתם את זה פעם? נכון זה הדבר הכי כיף בעולם פשוט?
מה הרגשתם/עשיתם כשגיליתם שלאקס/ית יש בן זוג חדש?
בנים, מה תעדיפו שחברה שלכם תאהב את גסטין ביבר או את שון מנדס?
הייתה לכם שביתה היום? אם כן מה עשיתם?
בנים שהתאהבו בילדה מהכיתה שלהם, מה עשיתם זה?